loading...
هفته مشاغل
sadegh بازدید : 12 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

1-عنوان شغل:

پزشکی عمومی

2-تعریف شغلی:

مجموعه ای از مهارتها و قابلیت های فردی و شغلی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و اطلاع از محیط بهداشتی مردم .

3-رسته (گروه) شغلی:

پزشکی (بهداشتی _درمانی)

حمید بازدید : 7 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

“کاراگاه پل ها” شغلی است که نیاز به افراد نترس و با دل جرات دارد چرا که این شغل دفتر کاری تقریبا در ارتفاع ۳۰۰ متری از زمین و معلق دارد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تمام مشاغل به نوعی سختی های خود را دارند و نمی توان هیچ شغلی را آسان دانست اما افرادی هستند که شغل و حرفه ای بسیار خطرناک دارند که نیاز به دلی نترس دارد.

“کاراگاه پل ها” شغلی است که نیاز به افراد نترس و با دل جرات دارد چرا که این شغل دفتر کاری تقریبا در ارتفاع ۳۰۰ متری از زمین و معلق دارد و تمام زندگی شما به یک طناب ایمنی متصل است.
این شغل که در کشورهای مختلف وجود دارد برای بازرسی از پل ها است. افرادی که به این شغل مشغول هستند هر بار به سراغ یک پل می روند و با آویزان شدن از آن قسمت های خاصی را چک می کنند تا مبادا پل دچار مشکل شده باشد.

این افراد معمولا خود درس هایی را در مورد سازه های پل خوانده اند و رشته هر کدام آن ها با یکدیگر متفاوت است به طوری که بازرسی از یک پل بتنی با پل فلزی کاملا متفاوت است.

کاراگاهان پل معمولا با استفاده از طناب های ایمنی و با کمک جرثقیل از پل ها آویزان می شوند. ارتفاع کار ان ها معمولا بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ متر از سطح زمین متغییر است و آن ها همچنین باید ابزار آلات خود را نیز به همراه داشته باشند….. / yjc.ir

 

شغل پر خطر

شغل پر خطر

حمید بازدید : 51 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

مژگان روستایی را باید شیر زن ایران زمین نامید، بانویی که کروکودیل پرورش می‌دهد!

مژگان روستایی مدیرعامل اولین و تنها مزرعه‌ پرورش کروکودیل در ایران به دویچه وله می‌گوید: «کروکودیل موجودی بسیار بافکر، صبور، سریع و البته کمی خشن است».

در مزرعه “نوپک” در جزیره هنگام حدود ۳۵ کروکودیل نگهداری می‌شوند.

زن ایرانی
حمید بازدید : 5 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 
مهناز میرزایی متولد 1359 شهرستان زرند استان کر مان است. وی که مدرک لیسانس مهندسی معدن دارد، شیفته کارهای سخت و به قول خودش مردانه است به همین دلیل کار در معدن ذغالسنگ را انتخاب کرده است.
 
خبرگزاری مهر: مهناز میرزایی متولد 1359 شهرستان زرند استان کر مان است. وی که مدرک لیسانس مهندسی معدن دارد، شیفته کارهای سخت و به قول خودش مردانه است به همین دلیل کار در معدن ذغالسنگ را انتخاب کرده است.

 سال 1384 به عنوان اولین زن بعد از انقلاب اسلامی در معدن زیرزمینی به کار اجرایی پرداخت و به واسطه تلاش و جدیت در کار و علاقه زیاد در سال 1385 به عنوان رئیس معدن به کار خود ادامه داد و هم اکنون هم رئیس معدن سراپرده از توابع شهرستان کوهبنان است. 

معدن سراپرده 95 نفر پرسنل دارد که 90 نفر مرد و 5 نفر زن میباشند.

حمید بازدید : 5 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

"مت فراست" یکی از افرادی است که از انجام هیچ کاری ترس ندارد و بی پروا سراغ هر کاری رفته است به طوری که در طول یک سال 52 شغل مختلف را امتحان کرده است.
 
باشگاه خبرنگاران: "مت فراست" یکی از افرادی است که از انجام هیچ کاری ترس ندارد و بی پروا سراغ هر کاری رفته است به طوری که در طول یک سال 52 شغل مختلف را امتحان کرده است.

اشتغال مسئله ای است که بسیاری از جوانان با آن مشکل دارند و این روزها به یک مورد حساس در تمام دنیا تبدیل شده است. بسیاری تنها به دنبال شغل خوب و با درآمد بالا می گردند در حالی که برخی هر کاری را انجام می دهند و هیچ محدودیتی برای خودشان ایجاد نکرده اند.
 
حمید بازدید : 24 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 
اقامت در یک جزیره زیبا و لذت بردن از هوای پاک، خوردن شکلات هایی که هنوز هیچ مشتری طعم آنها را تجربه نکرده است، از صبح تا شب دراز کشیدن روی تختخواب و ... همگی اینها بهترین شغل های جهان به شمار می روند. شغل هایی که فقط یک نفر شانس به دست آوردن آنها را داشته است.
 
   اقامت در یک جزیره زیبا و لذت بردن از هوای پاک، خوردن شکلات هایی که هنوز هیچ مشتری طعم آنها را تجربه نکرده است، از صبح تا شب دراز کشیدن روی تختخواب و ... همگی اینها بهترین شغل های جهان به شمار می روند. شغل هایی که فقط یک نفر شانس به دست آوردن آنها را داشته است.

آزمونگر هنر نبرد


آیا تاکنون مجموعه بازی های «هنر نبرد» را بازی کرده اید؟ اگر اینطور است آیا در آن ماهر هستید؟ می توانیددر عرض یک ساعت، 200 طلا به دست آورید و در عرض دو هفته خود را به سطح 80 برسانید؟ اگر پاسخ بله است می توانیدبرای شغلی که 12 میلیون نفر بازیکن به عنوان آزمایش کننده بازی، رویای آن را در سر می پرورانند درخواست بدهید. 
حمید بازدید : 6 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 
یك هتل در مركز شهر هلسینكی پایتخت فنلاند یك شغل رویایی را به متقضیان پیشنهاد كرده است: امتحان كردن راحتی تمام اتاق ها در قبال دریافت دستمزدی مناسب.
 
جامجم آنلاین: یك هتل در مركز شهر هلسینكی پایتخت فنلاند یك شغل رویایی را به متقضیان پیشنهاد كرده است: امتحان كردن راحتی تمام اتاق ها در قبال دریافت دستمزدی مناسب.

به نقل از آتلانتیكو، این هتل فنلاندی شغلی رویایی را پیشنهاد داده است : امتحان كردن تمام اتاق های هتل و تایید راحتی آنها.

مالك این هتل در جستجوی یافتن یك فرد خواب آلود حرفه ای برای كاری به مدت 35 شبانه روز توانست متقاضیان بسیاری را از سراسر جهان جلب كند.

در واقع، تاكنون بیش از 800 نفر رزومه خود را برای دستیابی به این شغل رویایی برای مالك هتل فرستاده اند.
حمید بازدید : 12 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

در حالیکه هیچ کس به توپ های به هدف نرسیده گلف فکر نمیکند شخصی بوسیله این توپ ها عجیب ترین شغل دنیا را تجربه میکند.

 
باشگاه خبرنگاران: در حالیکه هیچ کس به توپ های به هدف نرسیده گلف فکر نمیکند شخصی بوسیله این توپ ها عجیب ترین شغل دنیا را تجربه میکند.

اگر بازی های گلف را تماشا میکردید  حتما برایتان این سوال پیش می آمد که سرنوشت توپ های پرتاب شده که به هدف نمی رسند چه میشود. 

 این مرد دارای یک شغل کم نظیر و عجیب است، او در واقع یک توپ جمع کن است، البته توپ های گلف را جمع میکند.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 1,762